Brownie Chessecake de "El Rincón de Bea"

Diumenge passat va ser el meu sant, per celebrar-ho vam convidar a la família a dinar a casa i per postres no podia faltar un bon pastisset.

Des que em vaig comprar el llibre de la Bea Roque, El Rincón de Bea, tenia ganes de provar alguna recepta i aquesta va ser la ocasió ideal. Per començar vaig fer el Brownie Cheesecake, perquè ens agrada el Brownie i perquè ens encanta el Cheesecake, doncs per què no provar una combinació com aquesta?

El pasado domingo fue mi santo, para celebrarlo invitamos a la familia a comer a casa y de postre no podía faltar una buena tarta.

Desde que me compré el libro de Bea Roque, El Rincón de Bea, tenía ganas de probar alguna receta y esta fue la ocasión ideal. Para empezar hice el Brownie Cheesecake, porque nos gusta el Brownie y porque nos encanta el Cheesecake, pues por qué no probar una combinación como ésta?




Ingredients pel Brownie
75 gr de mantega
170 gr de xocolata de cobertura
170 gr de sucre
2 ous
1 culleradeta d'extracte de vainilla
1/2 culleradeta de sal
50 gr de farina
50 gr de nous pelades i trossejades

Ingredients pel Cheesecake
250 gr de formatge cremós (tipus Philadelphia)
70 gr de sucre
el rovell d'un ou
1/2 culleradeta  d'extracte de vainilla

Ingredientes para el Brownie
75 gr de mantequilla
170 gr de chocolate de cobertura
170 gr de azúcar
2 huevos
1 cucharadita de extracto de vainilla
1/2 cucharadita de sal
50 gr de harina
50 gr de nueces peladas y troceadas

Ingredientes para el Cheesecake
250 gr de queso cremoso ( tipo Philadelphia )
70 gr de azúcar
la yema de un huevo
1/2 cucharadita de extracto de vainilla




Preparació
Prepareu el motlle, en aquest cas jo en vaig fer servir un de rodó de 20 cm de diàmetre. Poseu paper de forn al fons i l'unteu amb mantega i un polsim de farina.

Primer comencem amb el Brownie. Foneu la xocolata i la mantega al bany maria o al microones a la funció de descongelar, posant pocs segons i anant remenant. Ho posem al bol de la batedora i hi afegim el sucre, ho batem.

A continuació hi posem els ous, un a un, sense deixar de batre, i la vainilla.

Baixem la velocitat de la batedora o inclús a mà hi incorporem la farina i la sal tamisades, just fins que quedi incorporat. Finalment hi afegim les nous i hi fem una última remenada.

Ho posem al motlle que teníem preparat i allisem la superfície amb una espàtula.

PreparaciónPrepara el molde, en este caso yo usé uno redondo de 20 cm de diámetro. Pon papel de horno en el fondo y unta con mantequilla y una pizca de harina.

Primero empezamos con el Brownie. Se tiene que fundir el chocolate junto con la mantequilla al baño maría o en el microondas en la función de descongelar, poniendo pocos segundos y removiendo cada vez. Lo ponemos en el bol de la batidora y añadimos el azúcar, lo batimos.


A continuación ponemos primero los huevos, uno a uno, sin dejar de batir, y lego la vainilla.Bajamos la velocidad de la batidora o incluso a mano incorporamos la harina y la sal tamizadas, justo hasta que quede incorporado. Finalmente añadimos las nueces y hacemos una última meneo.


Lo ponemos en el molde que teníamos preparado y alisamos la superficie con una espátula.



Encenem el forn a 170º i mentre s'escalfa preparem la resta de la recepta, la del Cheesecake.

Batem tots els ingredients del Chessecake fins que quedin integrats i surti una mescla cremosa. Quan la tinguem la posem sobre la massa del Brownie i allisem la superfície.

Ho posem tot al forn durant uns 40 minuts, dependrà del vostre forn però heu de veure que es comença a quedar rosseta la part de dalt i que al punxar-lo queda lleugerament humit. Si us passeu amb la cocció al refredar-se us quedarà massa sec i massís.

Un cop cuit el deixeu refredar primer dins el mateix motlle, fins que no us cremeu. Després el desmotlleu i el deixeu refredar completament sobre una reixa i quan ja estigui fred jo el vaig posar a la nevera fins al dia següent. Recordeu de treure'l una estona abans de la nevera (ben bé un parell d'hores a l'hivern) perquè no estigui tan fred a l'hora de menjar-se'l.

Encendemos el horno a 170 º y mientras se calienta preparamos el resto de la receta, la del Cheesecake. 

Batimos todos los ingredientes del Chessecake hasta que queden integrados y salga una mezcla cremosa. Cuando la tengamos la ponemos sobre la masa del Brownie y alisamos la superficie.

Lo ponemos en el horno durante unos 40 minutos, dependerá de tu horno pero tenéis que ver que se empieza a quedar doradita la parte de arriba y que al pincharlo queda ligeramente húmedo. Si te pasas con la cocción al enfriarse te quedará demasiado seco y macizo.


Una vez cocido dejelo enfriar primero dentro del mismo molde, hasta que no queme. Luego lo desmoldamos y lo dejamos enfriar completamente sobre una rejilla y cuando ya esté frío yo lo puse en la nevera hasta el día siguiente. Recordad de sacarlo un rato antes de la nevera (un par de horas en invierno) para que no esté tan frío a la hora de comerlo.


El podeu servir amb un culis de fruites del bosc, com qualsevol altre Chessecake o si sou tant amants de la xocolata com nosaltres, amb unes tires de xocolata desfeta per sobre. És una bomba però estava brutal de bo!! :)

Volia donar les gràcies a la Bea Roque per aquest llibre tant genial que ha publicat, amb unes receptes que sempre surten bé i per la dedicatòria que ens va signar.

Fins aviat

Lo podéis servir con un culis de frutas del bosque, como cualquier otro Chessecake o si como nosotros sois unos amantes del chocolate como nosotros, con unas tiras de chocolate caliente por encima. Es una bomba pero estaba brutal de bueno ! :)

Quería dar las gracias a Bea Roque por este libro tanto genial que ha publicado, con unas recetas que siempre salen bien y por la dedicatoria que nos firmó.Hasta pronto

ESTER

Comentaris

  1. El brownie i el pastís de formatge per separat ja triomfen, així que junts han de fer una combinació deliciosa! un bon pastís per celebrar el teu sant, felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! ja el pots provar de fer que està boníssim!!!!! :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada