Bcn & Cake 2013


Un altre any hem tingut aquesta fira a Barcelona i jo l'he gaudit per partida doble!

He de dir que aquest any no hem tingut els problemes logístics que vam patir l'any passat i és d'agrair; no vam fer gens de cua per entrar, ni vam patir les aglomeracions de l'any passat, i l'espai era molt més gran i confortable. Tot i que em va donar la sensació que hi havia menys stands o potser era pel fet que l'espai era més gran. En qualsevol cas vam passar molt bona estona i vam gaudir de la fira.

Otro año hemos tenido esta feria en Barcelona y yo la he disfrutado por partida doble !

Tengo que decir que este año no hemos tenido los problemas logísticos que tuvimos el año pasado y es de agradecer, no hicimos nada de cola para entrar, ni sufrimos las aglomeraciones del año pasado, y el espacio era mucho más grande y confortable. Aunque me dio la sensación de que había menos stands o quizás era debido a que el espacio era mayor. En cualquier caso pasamos muy buen rato y disfrutamos de la feria.




El divendres pel matí vaig participar en el curs que impartia la Georgia Suter de Puckycakes sobre iniciació al RKT (Rice Krispie Treats), en el que ens va explicar tots els detalls d'aquesta tècnica fent un Minion. Va ser una classe molt profitosa i amena, em van passar les hores sense adonar-me'n, vam riure i gaudir fent aquest "bitxet", i és que la Georgia és una crack! super propera i artistassa! que més es pot demanar.

Aquí el meu Minion i el d'alguna companya de curs.

El viernes por la mañana participé en el curso que impartía Georgia Suter de Puckycakes sobre iniciación al RKT (Rice Krispie Treats), en el que nos explicó todos los detalles de esta técnica haciendo un Minion. Fue una clase muy provechosa y amena, me pasaron las horas sin darme cuenta, reímos y disfrutamos haciendo este "bichito ", y es que Georgia es una crack! super cercana y artistaza! que más se puede pedir.

Aquí mi Minion y el de alguna compañera de curso .






Dissabte vam passar quasi tot el dia rodant per la fira i la veritat és que també va ser molt profitós. Vam mirar i remirar els stands, i tot i que em sembla que aquest any hi havia menys creacions i més venda d'estris i material, vam gaudint amb el que vam anar veien.

El sábado pasamos casi todo el día rodando por la feria y la verdad es que también fue muy provechoso. Miramos y remirar los stands, y aunque me parece que este año había menos creaciones y más venta de utensilios y material, fuimos disfrutando con lo que fuimos veían 






Amb la Mericakes, part integrant de les Sugartremes, gran dissenyadora i creadora de pastissos i una molt bona mestra.
Con Mericakes , parte integrante de las Sugartremes, gran diseñadora y creadora de tartas y una muy buena maestra.





Amb la Núria de El Taller de Pastissets (dreta) i la Bea Roque de El Rincón de Bea (centre) que ens va signar el seu espectacular llibre.
Con Núria de El Taller de Pastissets (derecha ) y Bea Roque de El Rincón de Bea (centro) que nos firmó su espectacular libro.









També ho vam passar molt bé amb les demostracions dels diferent ponents a l'Àgora Creativa. Amb el simpatiquissim Eddie Spence i la seva impresionant tècnica amb la màniga pastissera, amb la Zöe Clark i les seves tècniques crafty per decorar pastissos, o les espectaculars flors de la Naomi Yamamoto.

También lo pasamos muy bien con las demostraciones de los diferentes ponentes en el Ágora Creativa. Con el simpatiquísimo Eddie Spence y su impresionante técnica con la manga pastelera, con la Zöe Clark y sus técnicas crafty para decorar tartas, o las espectaculares flores de Naomi Yamamoto .




I finalment vam fer un recorregut entre els pastissos, galetes i bouquets de flors que es van presentar a concurs. Aquí us deixo més fotos dels que més ens van agradar.

Y finalmente hicimos un recorrido entre los pasteles, galletas y bouquets de flores que se presentaron a concurso. Aquí os dejo más fotos de los que nos gustaron más.













Bé, i després de tanta foto, esperem poder tornar a assistir al BCN&CAKE l'any que ve.
Fins aviat!

Bueno, y después de tanta foto, esperamos poder volver a asistir al BCN&CAKE el año que viene.
Hasta pronto!


ESTER

Comentaris