Per molts anys Laia!

Dimarts vam celebrar l'aniversari de la Laia, la quarta que la colla que ha fet 30 anys!! Es que som unes jovenalles oi que si?
Per celebrar-ho ens va convidar a sopar al seu nou piset i per postres no podia faltar un pastisset!

En aquesta ocasió vaig deixar el fondant de banda i vaig voler fer una decoració diferent i nova per mi.

El pastís era de xocolata amb crema de mascarpone i fruita de la passió i amb la mateixa crema el vaig decorar formant aquesta espècie de flor o escames.
El vam acabar amb les banderetes i unes petúnies de color lila fetes amb pasta de flors. Ah! i no hi podia faltar l'espelma! Que si no es pot demanar un desig i bufar no és el mateix.


La recepta del pastís de xocolata era la primera vegada que la fèiem i no ens va defraudar gens. La vam treure d'un dels magazines digitals de les Sugartremens.

En el nostre cas vam fer sevir 3 motlles tipus layer cakes de 15 cm de diàmetre. I la curiositat és que i tot i estar envoltats de màquines i batedores, el vam fer a mà, amb una vareta manual i al mètode tradicional. Però no us espanteu que és molt senzill!


Per la crema vam adaptar d'una recepta del llibre "Cupcakes, cookies & macarons de alta costura" de la Patricia Arribálzaga.

Ingredients:

200 gr de formatge mascarpone
100 gr de polpa de fruita de la passió (o una cullerada de fruita de la passió en pasta)
4 cullerades de sucre glass tamisat (teniu en compte que si feu servir la fruita en pasta, aquesta ja porta sucre, pel que haureu de moderar la quantitat de sucre glass


Preparació:

Poseu tots els ingredients al bol de la batedora i ho bateu a velocitat mitja/alta fins que us quedi una crema suau i esponjosa.

En el meu cas després vaig preparar la mànega pastissera amb la crema i la vaig posar a la nevera uns minuts perquè agafés cos i em sigués més fàcil treballar-la.


Espero que us hagi agradat i sobretot a tu Laia!

Molts petonets i fins la pròxima!

ESTER

PD1: Ja hem superat els 100 seguidors a facebook! Encara no ens seguiu? Doncs ho podeu fer aquí. I estigueu atents perquè aviat hi haurà una sorpresa!

PD2: Hem guanyat el primer premi del III Concurso For the Cakes de Sugarcraft i estem super contents!! Moltes Gràcies. Aviat posarem totes les fotos al bloc.

Comentaris

  1. Un pastís boníssim!!!!! Encara ric ara entre papaies, fruites de la passió, passionaries, filoxeres...jajajaja

    Felicifelicitats Leila!

    ResponElimina
  2. Ester, m'encanta! A banda del gust que segur és boníssim, m'agrada molt la contundència dels colors i la decoració amb les banderoles: diferent!! :)
    I felicitats pel premi!!
    Una abraçada
    Dolors

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Dolors! M'alegro que t'agradi i t'animem a fer-lo que és super fàcil!! Qualsevol dubte ens envies un mail i estarem encantats d'ajudar!!
      Ah i moltes gràcies per lo del premi! La veritat és que ens ha fet moltíssima il.lusió
      :D

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada